tjugofjärde september

2012-09-24 17:21:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hej, nu var det verkligen längesedan jag skrev ett inlägg känner jag!
så förlåt för det men ska försöka bli bättre på det jag lovar!
men kan ju börja med att skriva va jag gjorde i helgen,
jag var på hockey med min älskling pontus, emma, johan, evelyne, samuel, carro och larsson.
det var jätte roligt, sedan sov jag hos min älskling, vilket var lika mysigt som alltid!
jag sov hos han från fredag-söndag, vi hade jätte mysigt. så det kändes ju lite trist att behöva åka hem men aja, måste man så måste man! det var lite kort om vad som hände i helgen iallafall. Ska verkligen försöka uppdatera bloggen lite oftare. har 3 bloggar och alla måste uppdateras så det är lite ‘ fuck life ‘ på det -.-’ , men aja, man får skylla sig själv Resten av kvällen ska jag väll bara chilla och ta det lungt, blir att äta middag med familjen som vanligt sedan får jag se va som händer.
Bilden neranför är den nyaste bilden på den, Och jag hoppas verkligen att ni fortfarande tycker om min blogg och att ni fortfarande följer/läser den, oavsätt om det var jätte längesedan jag gjorde ett inlägg senast!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu