åttonde augusti - where should I go?

2012-08-08 02:16:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hej, just nu sitter jag bara vid datorn och chillar vid msn och fb. så tänkte att jag lika gärna kunde skriva om dagen. Idag har jag varit med anna och lass, jag har sjukt ont i benet/knät det är helt uppsvullet och kan kanppt gå/stå på benet och har skrapsår på båda armbågarna och har jätte ont i höften. Hoppas de blir bättre!
senare idag när jag vaknar så ska jag dra till älsklingen och sova där, får se hur de kommer att gå för mej att sova inatt. för förut när jag testade att lägga mej i sängen så kunde jag nästan inte varken lägga eller ta mej upp ur sängen p.g.a min höft och mitt uppsvälda knä. men skitesamma!







Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu