snabbt inlägg - sängen

2012-08-07 01:36:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


idag körde jag moppe till nacksta och plockade upp lass, sedan åkte vi till stan för anna ville träffa mej för hon var på o'learys med sin bror och hans flickvän mm. Så när vi väl kom till stan så mötte vi philip och kevin. efter vi hade träffat dom åkte vi tillbaka till nacksta, jag åkte och lämnade av lass och sedan åkte jag hem. sedan ringer anna och säger att hon ''råkade'' missa bussen till sin mamma och sedan kom hon hem till mej. vi satt vid datorn och sedan tog vi en sväng med moppen bort till nacksta igen och var med lass. sedan när vi väl kom fram så åkte vi moppe till midälvaplan för vi spelade fotboll, och då kom även karsan dit. sedan var vi tvugna att åka hem till mej igen, för att annas bror skulle hämta henne här när dom var klar på o'learys. klockan blev halv 12 innan dom hämtade henne! men vi hade de skit roligt. När väl anna hade blivit hämtad av sin bror tillslut så satt jag mej vid datorn och kollade runt lite, och har skrivit några inlägg och bara slappat! men nu ska jag iaf sova. imorgon ska jag vara med lass och michelle på stan sedan på kvällen blir det att åka hem till älsklingen och slagga där. så det kommer inte att bli något inlägg om dagen imorgon, utan de får bli när ja väl kommer hem.  så cyaaa!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu