sjuttonde augusti - only you and me.

2012-08-17 22:00:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


idag vaknade jag runt 12 tiden ungefär. jag fixade mig och sedan tog jag moppen till nacksta och var med lass.
sedan åkte jag och lass moppe ner till stan där vi mötte älsklingen angelica och jens. 
jag skjutade hem lass, sedan åkte jag tillbaka till stan och plockade upp älsklingen för vi skulle dra hem till mig.
sedan när vi skulle gå till moppen så träffade man på Anna och Fredrik. när vi kom hem mig så väntade vi på mamma och pappa för att rulla i caddilacen mot selånger, men på vägen till selånger så stannade vi i nacksta vid sangt olof skolan för att plocka upp syrran och annie.. sedan när vi äntligen kom till selånger så mötte man på lite folk. Vi var med anna emelie och martin. så nu är man hemma hos mig igen, dööööö trött och vill bara lägga sig i sängen! men måste vara vaken tills syrran kommer hem för då måste vi öppna åt hon och annie.
så nu myser man ner sig i sängen med älsklingen, medans båda sitter vid en varsin dator och fifflar lite på den.
så får se hur länge jag kan hålla mig vaken, är sååååå död! cyaa..


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu