barndomsvän

2012-08-07 02:42:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


sitter vid msn nu och camar med min barndomsvän mikaela, för kan inte sova så pratar lite med henne!
jag älskar dej vännen, och jag saknar alla våra minnen as mycket. jag har känt dej sedan jag var 11, och nu har vi känt varandra i 5 år och jag ångrar inte ett piss. du ställer alltid upp för mej i alla lägen och du betyder sjukt mycket för mej ska du veta! och jag kommer aldrig att lämna dej.
även fast de var så längesedan vi träffades så håller vi endå kontakten, vilket jag tycker är underbart. ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu