tjugofemte november

2012-11-26 18:02:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


idag vare en as skön dag. För började halv 9 och slutade 10:45 as skönt!! sedan åkte jag och cassandra i min klass hem till mig och bara chillade, hon hjälpte med mig historian vilket var as schysst!
sedan åkte vi till skolan för att hämta mina historia saker. men det är ju lite svårt att hämta dom där ifall dom var hemma, aja klantigt!
sedan åkte vi till stan och jag mötte min älskling, och träffade ' anna, stoffe, lasse, cattis, ida, nicklas och carro. Sedan åkte jag hem och började plugga.. är redan klar med 2 (Historia inlämning och ergonomi, idrott) uppgifter och snart blire en till (historia inlämning) + pluggat på svenska provet som man har imorgon. så har pluggat gjärnet sedan jag kom hem..känner mig as stolt! Sedan ikväll blire plugg, plugg och ännu mer plugg! men aja, så äre ju när man går på gymnasiet. men tycker fan endå att allt plugg ska ta slut någongång. men man kan alltid hoppas!
aja nu blire bara att vänta till cassandra i min klass ska hjälpa mig med, såååå snäll vän man har som hjälper mig!! så glad :D <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu