fjortonde augusti - nothing to do right now.

2012-08-14 01:57:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hej, jag har ingenting att göra, så ja tänkte att jag kunde passa på att göra ett inlägg som lite tidsfördriv.
just nu sitter jag i soffan i tv-rummet bredvid älskling, båda sitter vid datorn. han sitter och fifflar med något som jag inte vet vad det är, medans ja skriver ett inlägg - facebook - msn och skype, så man kan ju säga att jag har tråkigt och jag är trött.
imorse vaknade man upp med älskling, vi for till stan och var med anna och lass, de var väll ganska roligt. bortsätt att vi alla åkte hem nästan på engång. När vi kom hem så tog vi moppen till nacksta och mötte lass och även karzan på midälvaplan. när vi väll möttes där så skjutsade jag hem han till sig för att vi skulle hämta en fotboll. så vi spelade lite fotboll!
när jag och älskling kom hem till mej igen, så la vi oss i sängen och kollade på filmen ''norbit''.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu