fjärde september

2012-09-04 21:25:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


idag har jag varit på skolan som vanligt, jag började halv 9.
jag mötte älsklingen på stan innan skolan började, sedan tog vi samma buss eftersom han har börjat på samma gymnasium som jag går på! :D jag slutade 12:35 , och efter jag slutade gick jag med sandra i min klass på stan, sedan mötte jag älsklingen igen och då träffade jag även cattis! sedan åkte jag och cattis med älsklingen hem till han för han skulle träna. Så jag och cattis tränade med han idag på hans fotbollsträning, de gick as bra! sedan avslutade man kvällen med att sitta vid datorn och äta sallad. ska snart göra mig i ordning för sängen för börjar kl 10 imorgon, och då ska vi gå någon jävla historievandring längst selångersån. wish me good luck! aja godnatt.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu