tjugotredje augusti - tomorrow is the school started.

2012-08-23 19:28:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


imorgon börjar skolan, och jag kan ju säga att jag inte direkt är peppad för det.
fast då får man väll göra som alla andra gånger, försöka att tagga det.
men sommarlovet har gått så jävla fort så de känns som att vi nyss har börjat sommarlovet!
men aja, får se om jag kan sova inatt då. men får väll försöka!
men skitesamma, skola imorgon då! suckkk -.-'
fast jag har faktiskt bestämt mig för att plugga satan nu, det är fan min målsättning nu!
eftersom jag börjar 2:an på gymnasiet, så är det väll bara att peppa sig själv och tagga för att det går!
taggar sista kvällen på lovet med låten ' around the world - daft punk ' ..så jävla bra!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu